måndag 21 maj 2012

Frillan har en liten beundrare... typ^^

Haha kolla in! Är inte headern lik min? :3 Gulligt värre♥

Nadjis♥:





Min:
Lägg märke till att textrena e fett lika :)

Men jag tycker hennes blogg e awesome och rekomenderar den :) tycker det är ok att hon har en ganska lik header, det stör mig inte så mkt, men den får gärna inte bli likare :) Lite copyright måsta man få ha?

Jag känner faktiskt Nadja, hon är min systers bästa vän, typ? Hon e snäll o galen, hon äger på att dance darea folk på cg :o Bild från när vi va på cg sist! (Sry Nadja men bildne e så cool hoppas det e ok om jag tar den? :3)
Från vänster: Nadja, Jag och min syrra Lisa♥


Men i hennes blogg hittar ni det mästa som e awesome och coolt! Hennes blogg heter
htttp://sockermuffin.blogspot.com/

Läs och följ hennes blogg:)♥
/Frillan♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar