tisdag 15 maj 2012

Skratta åt Frillan?

Jag fattar inte grejen med att vara elak. Det gör jag värkligen inte! Idag när vi skulle ha redovisning inför klassen så börjar jag snacka, allt gick lysande tills ett par tjejer började viska och fnissa åt mig. ROLIGT! Och då så komemr jag av mig.

Jag vet att jag inte klär mig, beter mig och är som andra men måste ni börja fnissa åt det just när jag är så sjukt koncentrerad och känner att "ja det här går ju riktigt flytande Frillan" och så bytts den tanken ut mot "Varför skrattar dom åt mig?! O shit nej nu kom jag bort mig..! PANIK"
Och varför inte bara säga rakt ut till mig vad problemet är. Skulle bli överlycklig om det kunde hända nån gång.

Usch nä bort med dom tråkiga tankarna.

Jag var med Sara efter skolan idag. Vi åt banankaka och kasta frisbee (stavning?) Och det var jättemysigt! :) När jag kom hem så tränade jag mina vovar och det gick superduperbra! Jag har världens bästa mops som vågar hoppa säkert 45 cm!


Det var allt jag hade på hjärtat nu :) Lovar ska inte klaga så mycket men folk kan göra en så förbannad ibland bara :o
/Frillan☻

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar