tisdag 22 maj 2012

Min önskelista!

Som jag skrivit förut så fyller jag år snart, 9 juni! Det är om 17 dagar så man taggar ju! :D
Jag älskar att fylla år! En typisk födelsedag i vårt hus ser ut såhär:

1. Man låsas sover på morgonen tills mamma och Lisa kommer in med frukost och "små paketen!"
2. Släkten kommer på middag som jag bestämmer vad det ska vara! Pizza eller kyckling omnomnom! Sen blir det tårta o mer presenter, de "stora paketen!"
3. Man somnar. :o

Men jag har ju önskat mig lite saker också! Idag mejlade jag min önskelista till släkten och hoppas på att få dom ofc!

Frillans önskelista!


1600 kronor :o
KIGURUMI!
Denna...
...eller denna :D
FRÅGA: VILKEN ÄR SÖTAST? SVARA I KOMMENTARERNA!

Fake töjning

Presentkort!
Och dom ska vara på Gina Tricot och New Yourker! :)

Det va mest det jag önskade mig :)

Att jag måste vänta 17 dagar till! Känns som 2345565 dagar! ;)
/Frillan snart fjorton!♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar