onsdag 23 maj 2012

Frillan ska börja träna!

Nu undrar ni säkert varför det då? Jo för att jag inte är helt nöjd med min kropp. Det finns vissa delar jag vill ändra på och komplexen är ju lösta om jag bara är ute och rör på mig mer. Vad vill jag förendra då? Jo, jag vill att mina lår ska bli lite smalare, men inte för mycket! Vill få bort mina ridlår och få tillbaka... mina förre detta? Och såklart min mage. Jag gillar min mage igentligen, men jag känner att den tar imot när ja ska göra vissa saker och jag vill ju gärna kunna gå omkring i linne igen. Känner att just nu kommer det bara se mupp ut...
Och hur ska jag lyckas då? Jo, det handlar ju som sagt om att jag bara ska röra mig mer. Ska inte mixtra med maten ett skit, bara inte äta cupcakes mitt i veckan :'3 De är bra för tänderna också ju!
Jag tänker inte väga mig. Det här handlar inte om kilon, det är väll skit samma, bara jag är nöjd med mig själv?!

Tänker inte ta någon skit från er nu. Det är som sagt va mitt val, och jag kommer inte ändra mig bara för att någon säger att jag inte får det här.

Såhär se rjag ut nu. Som ni ser min mage... Men snart e problemet löst!
/Frillan♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar