tisdag 22 maj 2012

Konstig gubbe...

Hej nu sitter jag hemma hos pappa och myser med mitt te :) Det har spöregnat idag så jag gick hit för att byta lite kläder. Påvägen hit stod en gubben utanför vår lägenhet med en texibil och han följde mig med blicken hela tiden. Jag vart lite rädd såklart och tänkte "Han kanske e en våldtecktsman!" så jag skyndade mig in utan att titta på honom. Sen när jag skulle hämta honingspuffar så ser jag att hon går i vår länga! Usch jag sprang in på våt rum där han inte kan se mig. Jag vet jag är fånig! Men vad skulle ni gjort?
Te i kaffekopp, like a boss.

Kan avslöja att dagens test kommer handla om cykling och dans! Har dansat nu och ni får en resention senare ikväll :)

Jag kom på att denna låten handlar om en vän. Som har lämnat mig. Ni som läste min gamla blogg vet vad jag snackar om. Jag kan erkänna för er old läsare att jag inte är ur deprissionen riktigt än men jag är påå god väg och kan nu skratta normalt igen ialla fall! :D
Här är låten iaf :)

 Ha det bar nu måste jag rusa upp till skolan igen och ta bussen hem till mammi! Ha det bäst!
/Frillan♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar